Programkereső

Jóga

Ingyenes
JÓGA minden pénteken a LISZIBEN!

Miért érdemes jógázni?
A jóga megtanít a helyes légzés kialakítására. A mélyebb légzéssel oxigénben dús vér szállítódik a szövetekhez, szervekhez. Általa javul az emésztés és serkenti a méreganyagok mihamarabbi távozását.
A helyes légzéssel hozzájárulunk a hormonális folyamatok kiegyensúlyozásához, az idegrendszeri és érzelmi stabilitás megteremtéséhez.
A jóga elősegíti a helyes testtartás és a testtudat kialakulását. A hátizmokra ható gyakorlataival erősíti azokat, növeli a gerinc hajlékonyságát, rugalmasságát, illetve enyhíti a hátfájás tüneteit.
A jóga megdolgoztatja az egész testet, nyújtja, erősíti az izmokat. Ez a mozgásforma tónusosabbá teszi a combokat, a feneket és formálja az egész testet. A végeredmény egy feszes izomzatú, erős test.
A jóga gyakorlásával csökken a stressz, jobb lesz a stressz kezelése is. Az ászanák (pózok) gyakorlásával és a relaxáció segítségével harmonikusabb, kiegyensúlyozottabb mindennapokat élhetünk meg.
A jóga serkenti a vérkeringést,vitalizálja az agyat, energetizálja az egész testet, erősíti az immunrendszer működését is
A jóga jó hatással van az emésztőrendszerre. A légzéssel átmasszírozva a belső szerveket javul az emésztés.
A jóga csillapítja a fájdalmakat. Bizonyos gyakorlatok jótékonyan enyhítik például a fejfájás tüneteit, a menstruációs görcsöket.
A jóga gyakorlásával beindul a méregtelenítés. A tisztító gyakorlatok elősegítik a méreganyagok kiürülését a szervezetből
A jóga fejleszti az egyensúlyérzéket, a koncentrációs készséget és építi az önbizalmat.

Jó ha tudod:
2 órával a gyakorlás előtt egyél utoljára nehéz ételt. Igyál folyadékot bőven egész nap, de az óra alatt ne!
Kérlek, szólj az óra előtt, ha bármilyen egészségügyi kérdésed, gondod van, amiről jó tudnom!
Magas vérnyomásnál kerüld azokat a pózokat, ahol a fejed a szív alá kerül!
Menstruáció esetén figyelj a testedre, és lazítsd el a hasfalad minél többször! A fordított testhelyzetű pozíciókat jobb ilyenkor kihagyni!
Tartsd tiszteletben a tested! Figyeld jelzéseit, nem szabad semmit sem túlerőltetni! Ha egy gyakorlat közben feszültséget érzel, a légzéssel oldd fel azt, de ne erőltesd addig, hogy fájjon!
Mindig a saját tempódban haladj, cél, hogy mindenki önmagához képest fejlődjön, saját tempójában.
Ha elszédülsz vagy meg kell állnod, végy mély levegőt és pihenj!
Kérlek, hogy az órakezdés előtt 10-15 perccel érkezz meg, mert a foglalkozásokat pontosan kezdjük!
A foglalkozás alatt ne beszélgess, kérlek, ne zavard a többieket a koncentrálásban, a befelé fordulásban!
Ha korábban kell elmenned, előre szólj és a relaxáció előtt csendben távozz!

Gyere, tartozz te is jóga közösségbe, műveld testedet, pallérozd elmédet, töltsd fel lelkedet!

Facebook oldal

Időpont(ok):

2018.05.18.péntek09:30
2018.05.25.péntek09:30

Térkép

Cím: Székesfehérvár, Budai út 64-66

Programajánló